lördag 23 mars 2013

Fix på kontoret


Heej! Oj vad längesedan jag gjorde något inlägg! Meen har inte några projekt på gång och någon i familjen har varit sjuk i princip två månader nu. Sååå matt... Vill ha vår NU. 


På kontoret har några tavlor kommit upp. Ramat in en gammal Hallands Nyheter, en karta över Halland och söta reklamannonser som jag hittat i gamla tidningar jag fått av mormor.


Hängt en hylla en bit under taket med konsolerna uppåt. Det är lågt i tak i den här delen av huset så jag ville inte ha hyllorna längre ner, då hade de varit i vägen. Dessutom går en massa fula ledningar utmed taket som jag ville förvilla bort :)


Korgen har jag köpt på Jysk för 35 kronor, målat den vit och klistrat på siffror. Jag har minnen från min morfar i den så årtalet han föddes var ju lämpligt att ha på! Den vita förvaringslådan längst till höger är från ikea. Etiketten ska egentligen sitta på kortsidan men jag gjorde hål för den på långsidan istället. Svårt att hitta saker som passar en så smal hylla!


Ha de gott!


2 kommentarer:

La Dolce Vita -Vardag när det är som bäst! sa...

Hallå där!
Så fint du har det.
Vi har också varit sjuka jättemycket och snön bara fortsätter att falla. Vill sååå gärna ha vår, sol, värme och friska barn nu.

Ha en härlig vecka!

Kram Caroline

ååååååååå sa...

Jättefint!! :) kul med gamla tidningsurklipp :)

Ja nu får vi väl hoppas att sjukdomarna försvinner när våren är på intågande :)

Kram Verra