tisdag 17 juni 2008

Sjöbodsnoja...

...har jag kanske lite.
Men titta vad fina!






6 kommentarer:

Anonym sa...

hihi... många sjöbodar i ditt liv idag ....

nej, sjöboden följde inte med huset, sjöboden ligger ej på våran tomt, sambon arrenderar sjöboden från vår komun för någon symbolisk summa/år, det har hans familj gjort sedan den var ny och han tog över kontraktet för många år sedan. Läget på boden är superfint, men tyvärr ligger det en småbåtshamn och ett fiskebåtsindustriställe precis bredvid, så det är svårt att knäppa kort där nere, alltid är det någon lyftkran, taggtrådsstängsel eller stor lastbil i vägen.... inte så charmigt.

Men i just mina vinklar, så ser det fint ut =)

Sjöboden ligger knappt 10 minuters promenad från vårt hus . . . helt okej.... men drömmen vore väl sjöutsikt från huset.

Kram L

Skriver som anonym för jag kan inte logga in...... vet ej varför =(

Piffa och Puffa sa...

Vilka fina grejor. Jag håller på att förändra hemma och vill ha mer sjötema så detta var verkligen bra inspiration för mig.
Kram Anette

På andra sidan väggen sa...

10 minuter låter heeelt ok - lyckos dig! :-)

Kram,

Ann

Karna sa...

Kjempe fine ting, har sett på den siden maaange ganger...skulle hatt litt av det de selger der ja...

Anonym sa...

Hej!

Vilka fina bodar odu visar och mycket andra fina marina ting.

Marint är såå mysigt nu på sommaren

Ha en skön midsommar

//Lena

etthemivitt sa...

ÅÅh vilken riktigt mysig blogg du har, härligt att vara här inne och kika runt. Blev lite nyfiken på vart den vita segelbåten kommer ifrån? Är det ok om jag lägger till dig på min blogg?

Ha det så bra!
Kram M