torsdag 6 november 2008

Missa inte!!!

Jag bara måste tipsa om en nyöppnad butik på Kungsgatan i Göteborg. Porthouse heter den och där finns såååååå mycket fin inredning. En riktig drömbutik för New England-fanatiker! Dessutom är den stor och rymlig, inga problem med barnvagnen här inte, hade kunnat ha fem tvillingvagnar utan problem. Sånt gillar vi. Blev kär i en lampa och en gungstols-pinnsoffa, men.... inget man spontanshoppar. ju. Har tyvärr inga bilder, hade inte med mig kameran (typiskt).

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej du!

Det lilla man ser av Porthouse hemsida ser ju faktiskt inte å tokigt ut.

Jag bor ju i Stokholm så då får du ett uppdrag av mig. Du får gå dit igen och fota och lägga upp på bloggen så fotar jag från någon affär i Stockholm :D

Smart va?

Kramiz

Sara Mårtensson sa...

Hej!

Vad gullig du är som kommer på och berättar saker så där i efterhand ;-) Ingen fara för jag hade förstått det där med grundfärgen. Vad fin din nymålade byrå blev och så gulligt med de söta orden. Kudden var också superfin men jag missade de billiga snörena på Ikea! Vi hade ju iofs lite bråttom.

Kram Sara

Sara Mårtensson sa...

Ps. Om det är till någon tröst så har vår snö tinat bort.. ;-)

Kram

Hem och Lycka sa...

Ja, jag är riktigt nyfiken på Messings butik. Hur var priserna? kram

Anonym sa...

Tack för tipset! Jag kilade in där i eftermiddags, och det fanns ju bara såå mycket fint. Särskilt eftersom jag nyss flyttat, då blir det ju extra roligt! :)

Här kommer jag också med ett tips till inredningstokiga, som jag trillade över här om dagen..

http://www.inredningsskolan.se/simulator/

Man inreder ett rum, och får lite schyssta tips! en kul grej tycker jag :)

Hoppas du har en skön kväll!

Florist-javisst sa...

Synd att man bor så långt ifrån Göteborg!

Lallis - liv och leverne sa...

Spännande:)Då ska jag pinna in där nästa gång jag är i Göteborg. SOm tur väl är , händer det lite oftare nuförtiden:)
Kram Lallis