onsdag 12 oktober 2011

Höstfint i fönstret

Hösten är verkligen här på allvar. Idag var det soligt och fint men hu vad kall vinden var. Brrr... dags för vantar!
Jag är lite dålig på att ändra om på ställen som jag är nöjd med här hemma. Då är det bra när det blir en ny årstid, då är det roligt att göra om och plocka in naturen.
Nu har jag piffat lite i vardagsrumsfönstret. Lagt en trave böcker under min lampa och toppat med några kastanjer. Enkelt och vackert.

De här keramiksakerna har min släkting gjort. Tycker de passar på hösten med sina bruna toner.


Köpt två nya växter, en typ av Myrten. Myrsine tror jag de heter, hoppas att de överlever. Krukor från Blomsterlandet.



Höstfågel





Jag har köpt nya kuddfodral till prydnadskuddarna i soffan också, det blev två mörklila. Bara att krypa upp med en god bok.... eller en god dator ;)


Inga kommentarer: