tisdag 13 december 2011

Luciamorgon

Jag tycker det är mysigt att titta på luciamorgon på tv. Min lilla ängel var pigg och glad vid halv 6 så det var inga problem att vakna i tid till kl 7. På dagis har dom lussefirande kl. 16.00 och det är skönt att slippa stressa iväg på morgonen. Men Gustaf var lite orolig i helgen när vi pratade om det, han sa: Men mamma.... jag vill inte åka något lucia tåg! Hihihi.... söta barn.

Det här lilla luciatåget gjorde jag någon gång i början av min pysselkarriär ;) Tycker det är sött så det åker fram varje år. Ha nu en riktigt mysig dag alla lussefirare!

1 kommentar:

Sallys hus sa...

Hej goa du...;)
SÅ sött litet luciatåg...och vilken härlig kommentar din son fällde...haha...
Oj kl.06.00...jag har haft turen att alltid ha rätt morgontrötta barn.. när de var som "värst" vaknade de runt 07.00 och de ville de mysa i soffan framför barnprogram i minst en timme....så då kunde man slumra en timme till..

Men duuuu vilken fin ytterdörr ni har! Vad fint det var med fönstren så där på sidorna.
Kram o ha en fin dag!
Katarina