onsdag 11 juni 2008

Vår Hall

Tänkte jag skulle visa lite mer från vårt hus. Har ju faktiskt renoverat en del rum.... men blir liksom lite lat, ska man visa det för Er kära bloggarvänner vill man ju att det ska vara tipptopp.... städat och fixat. Lättare då att nosa upp någon läcker inspirationsbild som är sådär vackert-fräch och lyxig. Men det är kul med "riktiga" hem också (läs:vanliga svensson-hem där vanliga dödliga människor av kött och blod bor:-). Jag tycker iaf det är himla kul att få kika in hos er! Vill visa vår hall, men inte idag... för trött nu *gäsp*.

Bara några detaljbilder sålänge...

Kram C

9 kommentarer:

All Things Blue sa...

Oooh, hvor lækkert - kan især godt lide kompasrosen i gulvet. Meget lækker detalje og gode billeder. Glæder mig nu til at se din hall!

Karna sa...

Åhhh så fint, den kompassrosen var nyyydelig!

Mjuka sa...

Åh så fint med kompassen, har du gjort det själv??
kramar Malin och trevlig helg

Radhusdrömmar sa...

Vad fint, gillar kompassen. Vilken fin sida du har! :-)

Ha det gott!
/Johanna

Villa Humlebo sa...

Men ååååh! Du måste genast avslöja om du gjort den underbara kompassrosen själv eller om den finns att köpa!! ;o9

Mia

ANETTESHUS.COM sa...

Wow! Dette var jo som hentet ut fra det fineste interørblad! Gleder med til å se resten av bildene av ditt vake hjem!

Detaljene på gulvet er nydelige!

Klem Anette

sand mellan tårna sa...

Så snyggt!!!!!! jag LÄNGTAR tilsl jag får se hela hallen.... Jag hade också tänkt lägga den kompassrosen i hallen, men så blev det inte så något jag ångrar idag.... fast allt går ju att fixa, med lite spackel och fogmassa hihi.....

Idag visar jag bilder från staden där jag bor, jag är helt säker på att du kommer att gilla dem!

Kram L

sand mellan tårna sa...

gah.... det är så svårt att fotografera nere vid sjöboden, för det är så mycket bråte där... bilderna blir inge bra... men för dig... jag lovar...snart.... Sjöboden är typ 100 år och fallfärdig, och bryggan har verkligen sett sina bästa dagar, alltihop ligger i anslutning till ett fiskeri och en småbåtshamn, så bakgrunden blir hur man än står med en lyftkran och typ traktor i bilden..... *suck*

Kram L

Dreamgirl sa...

Hei
Så nydelige bilder her på bloggen din! Jeg liker ALT du viser her... Kompasset på gulvet ser jo bare lekkert ut. For en idé!

Kom gjerne på besøk til meg også at www.sweeterliving.blogspot.com eller
www.sweeterhomes.blogspot.com

Klem og ønsker om en god helg