söndag 23 oktober 2011

Nytt i gaderoben!

God söndagskväll! Vi har haft en underbar dag idag. Först badhuset, sedan lunch på favvocaféet och så vidare till goda vänner på fika och middag! Alltså har jag varken lagat mat eller städat eller gjort något tråkigt idag. Lycka ;)

Är så himla glad över mina nya ytterkläder. Jag är verkligen ingen fashionista (men önskar jag vore), det är roligt med kläder men jag prioritera inte det just nu, mammaledig som jag är. Jag tycker det svider i plånboken när man ska köpa kläder för de är ju så dyra nu förtiden ;) Konstigt när det gäller inredning svider det inte alls! I alla fall så har jag köpt mig en nya jacka, det var några år sedan sist så jag unnade mig en Didrikson.

Som tur var köpte jag två schalar på Gekås, eftersom den ena hamnade i finrummet så använder jag nu denna rosa skönhet.

Otursamt för min plånbok var jag akut behov av skor också! Råkade bli två par, jag behövde verkligen båda *blink*. Den övre från Eurosko (fast jag valde den i brunt), den nedan från skopunkten.

Det här var mitt första (och kanske sista!) inlägg om kläder. Jag kom ihåg hur besviken jag blev när Lantliv började med mode och skönhet. Hade jag velat läsa om det så hade jag köpt en sådan tidning tänkte jag då, men nu tycker jag det passar in fint. Men när jag nu har investerat sååå, så var det kul att skriva om det ;-) Go kväll på er alla goa!

1 kommentar:

A House With A View sa...

Verkligen superfina kläder!!! Och jag gillar inlägg om kläder så för min del är det kanon med fler sådana inlägg :))

Kraaaaaaaaaaaaaaaam aka