måndag 9 april 2012

Fix i barnrummet

Det är bara några detaljer kvar, sedan kan jag känna mig helt färdig med Hilmas rum. Jag har köpt en spegel på loppis för 50 kr och hängt upp.
Kanske kan vara från 50-talet? Träkanten runt om är numera vit ;)
För flera år sedan köpte jag en kudde på IKEA. Det var innan jag visste vilken inredningsstil jag var. Den har legat i en garderob i flera år. Men visst passar den i ett barnrum! Jag sitter på den när jag leker med Hilma...
Även fin på baksidan! Nu håller jag på och gör en vimpel, visar den i veckan.
Hoppas ni haft en härlig påsk, imorgon är det tillbaka till vardagen ;)

3 kommentarer:

Jenny sa...

Ja, nu är det vardag igen, men det är helt okej, jag har hunnit med mycket i helgen!
Superfin spegel!! Jag brukar alltid kolla efter speglar när jag går på loppis, har 2 fina, runda i hallen.
Kudden blev ju hur bra som helst där ju!
Ha en härlig vecka, kram Jenny

ååååååååå sa...

Den kudden passar ju superbra där. Fin spegel! :) Kul när man hittar nåt för så billig peng!

hoppas ni haft en bra påsk! :)

Kram Verra

Villa Humlebo sa...

Vad fin spegeln blev! Tittade faktiskt på en likadan på loppisen härom dagen, men lät bli...
Nu gav du mig ju en idé om hur jag kunde gjort..! :)

Kram Marie